9 Ocak 2012 Pazartesi

Yazmadan, çizmeden, söylemeden, konuşmadan, dinlemeden, sevmeden, öpmeden, sarılmadan duramıyorum! Müziğin, aşkın, heyecanın, mutluluktan yayılan bir ağzın, gözyaşının, kalp çarpıntısının, limonata gibi havanın, güneşin, yağmurun, karın, rüzgarın, kedilerin, kırmızı yanakların, suyun, uykunun, uykusuzluğun, çayın, kahvenin, çikolatanın, salıncakların, bisikletin olmadığı bir hayat düşünemiyorum. Sonra da diyorum ki "Hayat ne güzel beee!" İyi ki bunları tadıyorum. Pişmanlık yaşamamak çok güzel bir şey. Onun yerine tadını çıkarmak -acının bile- en keyiflisi.

Yazın, çizin, söyleyin, konuşun, dinleyin, sevin, sevişin, öpün, sarılın! Mutlulukla kalın!

İlayda Başaran

2 yorum:

  1. Her kelimesi o kadar güzel ki... Oraya yakışmayan tek bir kelime sırıtıyor sadece, sen de bilmişsin belli ki hatta belki diye nitelemişsin:) Ben söylüyorum düşün... Çıkar kuzum onu hayatından, diğer mutlulukların hiçbirine sinmesin dumanı, kokusu, isi pisi... Mup:P

    YanıtlaSil